Shop Mobile More Submit  Join Login
This game has been sponsored by Shazza.com!

Hey guys! ; 3;
I am so incredibly happy and relieved that this game is finally finished. It's an old project
that has been sitting on my computer for the past 7 months (Unfortunately I ran into some
issues with coding that I couldn't fix and my friend who assisted me with coding was on
a long holiday from the start of this year) But yay we got it done! *happy dance*

Make sure to match the ice creams to unlock some special chocolate dip items!


Credits


All artwork/characters created by me. My art business: Squeaky Toybox
Asistance with actionscript 2.0 coding from my friend Minyan: *powerswithin
Royalty free music purchased from Audio Jungle
Voice over was recorded by Kellian


More flash games for you to play!

Add a Comment:
 
:icondeathrattle3:
another FANTASTIC game! i really enjoyed playing it, and unlocking everything! i really wanted to make a critique, so here i am sitting here writing one! ANYWAY, i wanted to tell you about all the good things you did! (there was nothing negative, maybe....) well, first of all... i really liked the unlock idea! :) it makes it a fun challenge, having to remember all the patterns.... (i cheated xD) also, the selection, is well, over the top! there is alot more colors, and choices, and all sorts of combinations! i want to figure out how many there are...... i shall figure it out myself! xD well, i also enjoyed the voices! it fits the character PERFECTLY and isnt to high, or too low! it makes it more interactive than just READING bubbles. the bunny..... OH MY GAWD! its so KAWAII~ i was really happy when i unlocked the bunny :) but the only negative is that i really wanted more unlockables, and being able to change sophia :) like clothing.... but what you have made so far is absolutely FABULOUS! great job on this one! cant wait for the next game! -debear
What do you think?
The Artist thought this was FAIR
69 out of 71 deviants thought this was fair.

:iconkoomer:
This is an awesome game! I love how you made the bunnies in the game. ^-^ I think it was amazingly original how you unlock chocolate dipped items!! This is defiantly a ten out of ten game! The vision is great! It looks great and it's not blurry! I think the originality is amazing! When I was getting on the game I was excepting something different! ( in a good way! ) The technique is good! I think something that could have been added it more than 3 scoops and able to use different flavors at once! I think that was a thing with a bunch of things. But other than that, thumbs up! Defiantly keep making games! They're absolutely amazing!
What do you think?
The Artist thought this was FAIR
20 out of 21 deviants thought this was fair.

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconmeowiluvcats:
MeowIluvCats Featured By Owner Aug 12, 2015
I love this sooo much 
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Aug 12, 2015  Hobbyist Digital Artist
aww TuT thankyou!!
Reply
:iconreebunny:
reebunny Featured By Owner Jun 28, 2015  Hobbyist General Artist
I sundae bowl empty ad clicked the girl
She loved it
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Jul 15, 2015  Hobbyist Digital Artist
:D haha! glad you enjoyed it!
Reply
:iconreebunny:
reebunny Featured By Owner Jul 16, 2015  Hobbyist General Artist
yeah lol
Reply
:iconaeryn1207:
aeryn1207 Featured By Owner May 9, 2015  Student Traditional Artist
omg great gob
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner May 31, 2015  Hobbyist Digital Artist
aww thank you!!
Reply
:iconmayukomegumi:
MayukoMegumi Featured By Owner Feb 24, 2015
i love this game and all your games kawaii-plus! Nuu 
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Feb 26, 2015  Hobbyist Digital Artist
aww thank you so much dear ^w^!!
Reply
:iconmayukomegumi:
MayukoMegumi Featured By Owner Feb 26, 2015
I may be fangirling alot.... I have no shame. >.<
Reply
:icongirlygames4u:
girlygames4u Featured By Owner Jan 1, 2015  Hobbyist Digital Artist
Its SO cute
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Jan 2, 2015  Hobbyist Digital Artist
aww thank you ^^!
Reply
:icongirlygames4u:
girlygames4u Featured By Owner Jan 3, 2015  Hobbyist Digital Artist
Ur welcome
Reply
:iconastrid-bvbarmy:
Astrid-BVBArmy Featured By Owner Dec 21, 2014
I dipped the bar chocolate in more chocolate B)
Thank you for all the games! ;v; all of them are sooo cute and funny! >uuu< I can't stop playing xD
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Dec 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
aww im so glad you enjoyed playing them! hehe ^^ thanks so much :heart:
Reply
:iconyizzimindi:
Yizzimindi Featured By Owner Oct 19, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
If you put chocolate doughnuts over her eyes, and a cherry over her mouth, then a chocolate dipped marshmallow on top, she looks creepy as heck, and also slightly like Hitler!
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Oct 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
oooh OwO that does sound creepy!
Reply
:iconrose22233:
Rose22233 Featured By Owner Oct 13, 2014  Professional Traditional Artist
i love your games Keep up with the Work 
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Oct 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
aww thank you :D!!
Reply
:iconrose22233:
Rose22233 Featured By Owner Oct 26, 2014  Professional Traditional Artist
welcome Keep up with the awesome work 
Reply
:iconstellatang:
stellatang Featured By Owner Sep 13, 2014  Student Digital Artist
I made a face on the ice cream! Dignity Laugh 
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Sep 15, 2014  Hobbyist Digital Artist
hahaha XD!!
Reply
:iconvampire-kitties:
Vampire-Kitties Featured By Owner Sep 6, 2014  Hobbyist Filmographer
I filled the entire plate with chubby bunnies.
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Sep 10, 2014  Hobbyist Digital Artist
hahaha XD all the bunnies!
Reply
:iconvampire-kitties:
Vampire-Kitties Featured By Owner Sep 11, 2014  Hobbyist Filmographer
Bunnies piled on bunnies piled on confused bunnies piled on piles of bunnies!
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Sep 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
:D hehe
Reply
:iconsnowypuppy:
snowypuppy Featured By Owner Sep 4, 2014  Student Digital Artist
did u kno
if you remove the icecream it will become confused chubby bunnies

well did u
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Sep 10, 2014  Hobbyist Digital Artist
yep :D! awesome you noticed!
Reply
:iconartsuper123:
ArtSUPER123 Featured By Owner Aug 18, 2014
CHOCOLATE COVERED CHOCOLATE O3O
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Aug 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
yes!! all of the chocolate bunnies ^A^!!
Reply
:iconartsuper123:
ArtSUPER123 Featured By Owner Aug 29, 2014
xD
Reply
:iconartsuper123:
ArtSUPER123 Featured By Owner Aug 18, 2014
Oh my gosh, another great game, I have so much fun, not only are they adorable, but they're not very dull and boring.
And not only are you a really nice person, but you make really nice games. What a great combination! 
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Aug 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
aww thank you so much ^A^!! your comment made me happy :heart:!
glad you had fun playing them ^^
Reply
:iconartsuper123:
ArtSUPER123 Featured By Owner Aug 29, 2014
you're welcome c:
Reply
:iconkyka44:
Kyka44 Featured By Owner Jul 31, 2014
And here we see chubby bunnies in their natural habitat.....
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Aug 2, 2014  Hobbyist Digital Artist
hahaha :D
Reply
:iconsenbeidee:
Senbeidee Featured By Owner Jul 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
"You unlocked chubby bunnies! You should dip them in chocolate!"
:3 This game is so fantastic!
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Jul 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
aww thank you!! ;A; i enjoyed dipping them in chocolate myself haha~
Reply
:iconaubrietato:
Aubrietato Featured By Owner Jun 20, 2014
*Stares at the chocolate dippable bunnies.*
..Wh...What?That's...odd...
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Jun 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
yeah it felt like a good idea at the time ^^ haha
Reply
:iconaubrietato:
Aubrietato Featured By Owner Jul 26, 2014
most of my ideas i get from anything im just like "OH LOOK AT THAT YEAH GOOD IDEA HMMMM" X3
Reply
:iconiammarrika:
IamMarRika Featured By Owner Jun 6, 2014  Hobbyist Digital Artist
OMG this is so like WOW sooo cute!! Im gonna die!! >_< KYAAAAAA~
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner Jun 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
hehe aww thank you!! >w< im glad you like it!
Reply
:iconiammarrika:
IamMarRika Featured By Owner Jun 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
yay! NP!!
Reply
:iconpauleen-mlp:
Pauleen-MLP Featured By Owner May 3, 2014  Student Digital Artist
got all the unlockables! :D :D :D
Reply
:iconsqueakytoybox:
SqueakyToybox Featured By Owner May 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
yay!! hehe well done ^^
Reply
:iconpauleen-mlp:
Pauleen-MLP Featured By Owner May 4, 2014  Student Digital Artist
woohoo!!
Reply
:iconexcailbur2002:
Excailbur2002 Featured By Owner Apr 5, 2014  Student Digital Artist
it cute i like it
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 30, 2013
Image Size
4.3 MB
Resolution
800×600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
20,339 (1 today)
Favourites
319 (who?)
Comments
193
Downloads
126
×